• Advertisement
The Milkman

Innokin MVP 2.0 Tävling (Tävlingen avslutad)

Tävlingar går endast att delta i om du är registrerad på forumet

Re: Innokin MPV 2.0 Tävling

Inläggav eastbound » mån 13 jan 2014, 14:24

Svårt detta med motiveringar..varför jag liksom..främst för att min son på 1år slipper känna röklukten. Samt att min ekonomi är otroligt mycket bättre nu än när jag rökte vanliga cigaretter.ångat på sen 4e dec utan att ha tittat åt vanliga cigaretter. Även om ekonomin är bättre så äts dom pengarna upp av blöjor osv..min ego-t börjar bli dålig också och behöver därmed köpa nytt och vill gärna prova nån annan variant.därför köra jury bör jag vinna :-P
eastbound
Ny puffare
Ny puffare

Inläggav esmokes.se » mån 13 jan 2014, 14:37

eastbound skrev:Svårt detta med motiveringar..varför jag liksom..främst för att min son på 1år slipper känna röklukten. Samt att min ekonomi är otroligt mycket bättre nu än när jag rökte vanliga cigaretter.ångat på sen 4e dec utan att ha tittat åt vanliga cigaretter. Även om ekonomin är bättre så äts dom pengarna upp av blöjor osv..min ego-t börjar bli dålig också och behöver därmed köpa nytt och vill gärna prova nån annan variant.därför köra jury bör jag vinna :-P

Det var väl ingen dålig motivering? :)

Keep them coming!
-------------------------------------------------
http://www.eSmokes.se
- En av Sveriges största webshoppar för e-cigg, e-liquid, mods, rba m.m.
040-6170400 / info@esmokes.se / www.facebook.com/blackboxesmokes
Användarvisningsbild
esmokes.se
Butiksrepresentant

Inläggav MrTobias » mån 13 jan 2014, 17:06

Oj va fint. Den där mvp'n har jag sneglat på ett litet tag men är av olika anledningar tvungen att ständigt åka med ena foten på köpebromsen. Använder två itazte vv idag. De är bra men det är ett himla laddande. Känns som att en alltid sitter i väggen. Så det vore ju finfint med en mvp att använda hemma och alltid ha de två små full-laddade och redo när man ska hemifrån.
Om jag skulle vinna en så lovar jag dessutom att längre fram donera en komplett e-cigg med vätska till någon av mina rökande vänner (Det har jag ändå tänkt göra men, sssh). ;-)

Då har vi förhoppningsvis:
1. Skapat en ny vejpare.
2. Kanske förlängt någons liv.
3. Gjort mig väldigt glad.

Kan det finnas en bättre motivering än så (wink wink).

Mvh. T
Senast redigerad av MrTobias lör 01 feb 2014, 17:22, redigerad totalt 2 gånger.
MrTobias
Puffar lite bara
Puffar lite bara

Inläggav ridan » mån 13 jan 2014, 19:24

Efter långt övervägande med mej själv insåg jag att en bild säger mer än tusen ord. Vill vi verkligen utsätta denna lilla man för ciggaret rök?
Bilagor
W.jpg
Klicka här
ridan
Puffar lite mer
Puffar lite mer

Re: Innokin MVP 2.0 Tävling

Inläggav Ciggis » ons 15 jan 2014, 12:38

Hej alla!

Jag måste be så hemskt mycket om ursäkt till er alla. Jag har skrivit MPV men menar självklar MVP som det står i bannern för tävlingen!

Sorry!!! MVP är det ni tävlar om
Bild
Användarvisningsbild
Ciggis
Pro-vejpare
Pro-vejpare

Inläggav EXHILE » ons 15 jan 2014, 13:49

Hej! Jag har en mvp och älskar den :) Börjar bli mindre och mindre cigaretter och har beslutat mig för att sluta röka analoga efter min sista limpa är slut (ca 4 packet kvar)
Är en relativt fattig student på 21 år som började röka alldeles för tidigt. För ca 6 år sedan så fick jag min storebror att börja röka, en vana som fortfarande sitter kvar. Han har för några månader sedan blivit arbetslös och har det ganska halvtaskigt ekonomiskt. Han har precis flyttat in på en kristen skola och har börjat studera där. Han blev nekad stöd/lån från csn då han misslyckades med sina högskolestudier för några år sen, så min mor hjälper till och betalar hans mat/hyra, men mycket pengar till övriga intressen finns inte riktigt. Han tycker det känns lite jobbigt att vara rökare där, då kristna kan se lite nedvärderande på rökare. Samt att han måste lämna skolområdet för att få röka. Så jag gav honom i julklapp en ganska basic e-cigarett, men han känner inte riktigt att räcker. Han tycker om min och säger ständigt att han ska köpa en när han får pengar, men han får aldrig riktigt så mycket pengar över. Gör diy vätskor själv så jag brukar posta honom lite varje gång jag gjort något nytt gott recept.
I vilket fall som helst så vill jag hjälpa min bror att sluta röka. Dels för att det kostar mycket, och dels för att jag mår mycket bättre själv sedan jag drog ner på rökningen. Vi båda älskar elektronik och jag tror innerligt att han verkligen skulle försöka sluta röka ifall han fick något vettigt han kunde leka med och få som han vill ha! :)

*Edit, numera rökfri :D
Senast redigerad av EXHILE fre 24 jan 2014, 02:37, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
EXHILE
Puffar lite bara
Puffar lite bara

Inläggav Hardemyr » tor 16 jan 2014, 11:45

8-) Mitt motivering lyder: 8-)

Jag måste få vinna MVP:n för jag behöver den! Så enkelt är det mina goda vänner.
Jag jobbar på fältet hela dagen och är tvungen konka med mig extra batterier. Om jag vinner kan jag lugnt vejpa hela dagen utan att oroa mig för att torrsuga min el-cigg!
Användarvisningsbild
Hardemyr
Puffar lite mer
Puffar lite mer

Inläggav JackhammerJesus » fre 17 jan 2014, 17:00

Vad kan jag säga?...Att som nybliven och nyfrälst vejpare vore det rena drömmen att vinna en sån. Och då kan jag dessutom donera min nyköpta e-cigg till den rökande tonårdottern och då bespara mig åratal av samvetskval för att mitt tobaksrökande drog ner henne i "träsket" av beroende och förfallande hälsa...
Hjälp till du också! - http://www.efvi.eu/ ------------------
BildBild
Användarvisningsbild
JackhammerJesus
Vejping är vardag
Vejping är vardag

Inläggav Hasse » fre 17 jan 2014, 19:50

Har väl ingen bra motivering till varför jag skulle vinna en MVP. Jag har ju redan vunnit. Började röka vid 12 och är nu 56. Har gjort några tafatta försök att sluta med Apotekets produkter men det saknas alltid något. Röksuget finns där från dag ett. Att tugga tuggummi, sätta på ett plåster, inhalera något illasmakande medel har iallafall inte hjälpt mig. Jag skulle gärna ställa upp som Ambassadör och åt åtminstone försöka förklara skillnaden mellan de godkända produkterna och den hjälp man kan få från Apotek/rådgivning med den omedelbara hjälp man får från e-cigaretter. Jag slutade röka samma dag som jag fick min första e-cigg. Om jag mot förmodan skulle vinna en MVP skulle jag ge den till min jobbarkompis. Han är 50+, röker för mycket, riktigt jobbig rökhosta ( ja ni vet vad jag menar, min försvann på 10 dagar) och han är riktigt nyfiken på e-cigaretter men vågar inte testa. Please, give Lars a chance.
Användarvisningsbild
Hasse
Puffar lite bara
Puffar lite bara

Inläggav esmokes.se » lör 18 jan 2014, 01:38

Vi är både nöjda och glada över alla motiveringar som kommit in, jättekul att läsa allas historier! Kommer bli riktigt riktigt svårt att kunna välja ut bara tre mvps, borde ju haft femtio vinster här :)
-------------------------------------------------
http://www.eSmokes.se
- En av Sveriges största webshoppar för e-cigg, e-liquid, mods, rba m.m.
040-6170400 / info@esmokes.se / www.facebook.com/blackboxesmokes
Användarvisningsbild
esmokes.se
Butiksrepresentant

FöregåendeNästa

Återgå till Tävlingar från E-cigarettforum.se