• Advertisement
The Milkman

DNA 200, hur många är vi som använder dessa?

Om DNA200 chip och mods

Re: DNA 200, hur många är vi som använder dessa?

Inläggav allen » fre 03 jun 2016, 11:40

Det var sjovt at høre. :)

Hvis du finder det nemmere at kommunikere på engelsk, er du velkommen her.
Användarvisningsbild
allen
One of The Chosen Ones
One of The Chosen Ones

Inläggav Dampencom » sön 05 jun 2016, 03:04

Hi Allen. Tak for det. Hvad er bedst Dansk eller Engelsk i dette forum?
Have a great day
regards
Dan
Bild
Det finns ingen tull eller andra kostnader för svenska kunder. Du betalar bara vad objektet kostnaden i webshopen
Vi betalar skatter och avgifter om paketet är tullklare.
Vi säljer äkta produkter med serienummer
Vi är danskar som bor i Kina
Användarvisningsbild
Dampencom
Vip Butik

Inläggav allen » sön 05 jun 2016, 05:04

We already have a few non-swedish speaking members and vendors here who communicate in English. There are also a couple of vendors who write in Chinglish. :?

A large part of the active people here are from Skåne in southern Sweden. I guess they dont't have any difficulties with Danish. But the rest of us, well, ... :)

And if you write in Danish, most responses will be in Swedish, and then you will have to contract the services of Google Translate. ;)

But do as you like. You'll see how many respond depending on the language you use. :D

有一個愉快的一天,
(Yǒu yīgè yúkuài de yītiān)
Användarvisningsbild
allen
One of The Chosen Ones
One of The Chosen Ones

Inläggav David_ » fre 18 nov 2016, 00:53

Hello.

I choose to write in English since that feels as the most universally understood language.

I am somewhat confused about something regarding DNA-200 and similar chips, are these available for me to buy and implement while designing my own DIY squonk-box?

Since I am an electronics enthusiast it is only natural for me to take the path of building my own device especially now that I have gotten into 3D-printing, but designing a squonk-box from scratch is a larger project than what I want to dive into, just the DC-DC converter and it's basic structure aside from the digital control is a rather complex matter and then there is all the safety features which would need to be thought of.

However if there are a chip I can buy that would take care of all those main functions then it wouldn't be particularly hard to put together a squonk-box I think.

If such a chip is available and doesn't cost me more than a finished squonk-box then I will open another thread to discuss the implementation since I have a few question marks I really could need some advice about.

Regards
David_
Puffar lite mer
Puffar lite mer

Inläggav Swedish vaper » fre 18 nov 2016, 04:53

The DNA 200 chip is made by Evolv in the US.
All of their chips can be bought from their website.
Youtube has a lot of DIY for modmakers. Help can be found there.
We alos have some modmakers here on the forum.
You can start a thread and let us know how you progress. Helpful members will comment and help.
Här för att lära mig mer och för att hjälpa andra.
Skicka gärna PM om du tror jag kan hjälpa dig.

http://www.swedishvaper.se

Bild
Användarvisningsbild
Swedish vaper
The one and only vejpare
The one and only vejpare

Inläggav el tomaso » sön 30 apr 2017, 09:23

Har en wismec reuleaux dna200 og liker den veldig godt, men bruker den mest som build-station, for den er så nøyaktig på ohm'en og fin og stødig på bordet. Bruker heler en av mine to dna75 til å vape med, da jeg bruker mechs til power-vape :mrgreen:

Min smy sdna75 er en av de minste på markedet og bruker en stk 18650, og så kjøpte jeg nettopp en lost vape skar dna75 som kom i går tidlig, den bruker jeg ijoy 26650 batteri i. Funker veldig bra m 0,3ohm csmnt dripper m 24g ni80 8wraps og 60watts. Har oppdatert firmware på den i escribe, og stilt inn så den viser volt og batteri % på skjermen, satt den til 0,5watt per trykk og 3 trykk for å locke den. Som på alle tre dna mods'ene mine.

Smy sdna75 er riktig fint instilt rett fra boksen av djlsb vapes som sammarbeidet m smy på den. På skar dna75 måtte jeg fikse en del ting i escribe med en gang. Ellers hadde den fått battery warnings på 60watt+ etter hva jeg har hørt fra andre som har den og andre dna75.

Må begynne å bruke min wismec dna200 mer, skal bygge opp en dripper nå snart m noe tjukk ss 316 clapton wire jeg har på spole. Så jeg får utnyttet potensialet dens litt. Men, min smok alien mod virker mer powerfull for å være ærlig. Selv med "bare" to batterier. Jeg bruker aldri temp-control lenger så jeg er nå mest glad i mechs, men dna75 er veldig fine mods for lettere vekt og passelig kraft likevel. Perfekt å ta ut på tur.

Kunne tenkt meg en lipo dna 250 nå om jeg skulle valgt igjen, men jeg tror ikke den hadde blitt brukt nok hos meg til å dekke utgiften. Så jeg kjøper heller en ny mech om jeg skal bruke penger snart, for exempel subzero x mod'en m tilhørende dripper som har kommet ut på markedet nå. Den virker bra den. Hadde jeg vært rik hadde jeg kjøpt en m17 dna 200/250 mod, den er så fin. Men stabwood er ikke for en fattig mann :lol:

el tomaso fra norge :)
el tomaso
Ny puffare
Ny puffare

Inläggav Puffra » mån 01 maj 2017, 14:42

Lost Vape Triade DNA 250
Bilagor
_20170424_171147.JPG
Fimpade min sista cigg 2016-03-01 efter trettio år som tobaksslav
Användarvisningsbild
Puffra
The one and only vejpare
The one and only vejpare

Inläggav el tomaso » tis 02 maj 2017, 01:54

Nesten et halvt kilo med mod du har der! :D Liker triade bedre en reuleaux, har litt problemer med batterifestet på reuleaux'en...

Jeg har lyst på en den nye lost vape therion dna75c med ny større fargeskjerm og tre knapper nå, etter å ha sett den på mike vapes og vapn fagani natt. Virker bra for meg. Men jeg har akkurat kjøpt skar dna75 moden og er kjempefornøyd, så det blir nok ikke en til. Kanskje vist de kommer ut med dna250c(olor) i en therion. 2 batterier og 166 watt er mer en nok, og therion er bad ass IMO. Lost vape lager heftige mods.

el tomaso fra norge
el tomaso
Ny puffare
Ny puffare

Inläggav Puffra » tis 02 maj 2017, 11:15

Över ett halvt kilo mod här, men ingen dna krets
:OT förlåt
Bilagor
_20170424_170806.JPG
Fimpade min sista cigg 2016-03-01 efter trettio år som tobaksslav
Användarvisningsbild
Puffra
The one and only vejpare
The one and only vejpare

Inläggav el tomaso » lör 06 maj 2017, 17:18

David, check out modmaker in the uk. They have basically everything you need to make your own mods, including dna chips. http://www.modmaker.co.uk/

el tomaso norway :)
el tomaso
Ny puffare
Ny puffare

FöregåendeNästa

Återgå till DNA200