Finns det någon annan än jag här som typ inte alls gillar Eleaf's pico? Har läst så mycket gott om den överallt.
Köpte nämligen en Eleaf iCare emot allas rådan och gillar den verkligen starkt. Tycker den ger mig mest lik känsla gentemot vanliga cigg och är väldigt användarvänlig och enkel.
Dock så vill mycket ha mer och jag kände framförallt att den inte gav mig några vidare smakupplevelser, vissa juicer smakade bokstavligen skit andra smaka mer "luft/plast" som andra ändå gett gott omdöme. Så jag köpte helt enkelt en istick pico och är så otroligt oimponerad och missnöjd.
Kan inte förklara varför men känslan är bara nej nej nej. Dessutom hade jag höga förväntningar på smaken men tyckte inte de alls var någon större skillnad gentemot min iCare. Är jag bara helt tvärtemot typ 90% av alla vejpare eller varför funkar inte detta för mig? Är jag ensam om att inte gilla picon? Och varför tycker jag alla juicer som fått sjukt bra betyg smakar konstgjort/äckligt/nada?
Börjar kännas trist att slänga alla dessa pengar i sjön på allt jag beställt hem som bara åkt i papperskorgen pga besviken. La skiten på hyllan och började röka igen (tyvärr) men nu är jag tillbaka, pepp på att försöka igen. Men jag blir inte klok på detta...
Ursäkta mitt långa röriga inlägg.. hoppas någon förstår ändå

(Däremot blev jag halvlyriskt när jag fick höra att iCare 2 kommer, vill ha den NUNUNU!!)